19 Haziran 2015 Cuma

Kıraç Sen Benimsin Dizisi Şarkısı Çalsın Hep Şarkılar Bizi Ayıramazlar

Kıraç Sen Benimsin Dizisi Şarkısı Çalsın Hep Şarkılar Bizi Ayıramazlar

Kıraç Sen Benimsin Dizisi Şarkısı Çalsın Hep Şarkılar Bizi Ayıramazlar

Kıraç Sen Benimsin Dizisi Şarkısı Çalsın Hep Şarkılar Bizi AyıramazlarBu akşam Fox Tv ekranlarında yayınlanacak  Sen Benimsin dizisi için Kıraç mikrofon karşısına geçti ve çok harika bir dizi müziği yaptı. Dizi müziklerinin efsane ismi Kıraç Sen Benimsin dizisi için yine nefis bir şarkıya imza attı. Bu şarkı bizde çok beğenilecek.İşte  Sen Benimsin dizisi Kıraç Sen Benimsin şarkısı

Kıraç Sen Benimsin Dizisi şarkısı  Sözleri

Sen benimsin kaderimsin yüreğimde açan tek çiçeğimsin
Sen Benimsin meleğimsin dile gelmez şiirimsin
Sen Benimsin nefesimsin şu dünyada yüzümü güldürensin
Sen Benimsin beni benden edensin her şeyimsin
Bir teksenle içerim ben aşk şarabı kana kana tek seninle giderim ben aşk yolunda yana yanan
Çalsın hep şarkılar bizi ayıramazlar sürsün hep aşkımız bitmesin sonsuza kadar.

Kıraç Sen Benimsin Dizisi Şarkısı


EtiketlerBir teksenle içerim ben aşk şarabı kana kana / Kıraç Sen Benimsin Dizisi Şarkısı / Kıraç Sen Benimsin dizisinde çalan şarkı / Kıraç Sen Benimsin şarkısı / Sen Benimsin 1.bölümde çalan Kıraç Şarkısı / Sen Benimsin beni benden edensin her şeyimsin / Sen benimsin kaderimsin yüreğimde açan tek çiçeğimsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Taban Puanları