24 Haziran 2015 Çarşamba

Adı Mutluluk Dizisinde Düğünde Çalan Şarkı Can Bonomo Resmini Görünce

Adı Mutluluk Dizisinde Düğünde Çalan Şarkı Can Bonomo Resmini Görünce

Fox Tv'de Adı Mutluluk Dizisinin yayınlanan ilk bölümünde düğün esnasında çalan şarkı

Can Bonomo - Resmini Görünce


Can Bonomo Resmini Görünce Şarkısının Sözleri


en gel yanıma öyle durma 
Canıma değiyor o neşen var ya 
Ah kıyamam gözleri yıldız gibi 
Parlar parlar parlar 

Gel içelim bu gece karanlık çökünce 
Birden beter oldum resmini görünce 
Bir ara bir sor 
Özle beni 
Şarkımı dinleyince 

Sen gül aman ha kaşını çatma 
Yaralı canına yeni dertler katma 
Ah kıyamam her gece bebek gibi 
Ağlar ağlar ağlar 

Gel içelim bu gece karanlık çökünce 
Birden beter oldum resmini görünce 
Bir ara bir sor 
Özle beni 
Şarkımı dinleyince 

Böylesini görmedim 
(Ne güzel kaş ah ne güzel göz) 
Hiçbir şarkıdan da duymadım 
(Böyle hoş ses ah ne güzel söz) 
Böyle sevmedim sevilmedim 
(Ah ne hoştur ah ne özel) 
Sen bir gülsen bana yeter 

Gel içelim bu gece karanlık çökünce 
Birden beter oldum resmini görünce 
Bir ara bir sor 
Özle beni 
Şarkımı dinleyince

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Taban Puanları