26 Haziran 2015 Cuma

Kiwi Takipçi ve Beğeni Kasma Hilesi

Merhaba arkadaşlar sizlere bu konumda Kiwi uygulaması hakkında bir kaç detay sunmak istiyorum, Bilindiği üzere son zamanların en popüler uygulamalarından birisi olan Kiwi durdurak bilmeden popülerliğini sürdürüyor. Bende bu yazı içerisinde herkes ama herkese yardımcı olacak konuyu açıklamak istedim Şu an için “Kiwi Takipçi ve Beğeni Kasma Hilesi” maalesef yok ama değişik bir alternatifim var işte bunları size süper bir anlatım ile anlatmak istiyorum :) tabii ki sonunda Takipçi kasma sistemlerinin aslında kullandıkları yöntemleri ile bir şey anlatacağım bunu Türkiye değil bakın söylüyorum Dünyada sadece BİZ yapacağız sonra gelenler zaten bizi takip eden arkadaşlar olacak bir nevi sitemiz üzerinden sosyal ağ oluşturacağız ve sonuçları bütün “YUUH” takipçileri için iyi olacağına inanıyorum, Arkadaşlar öncelikle bu sistem hakkında sizlere bir durum belirtmek istiyorum bu sistem aslında işleyiş biçimi ile sizlere takipçi kasmanızı aslında sisteme üye olan siz ve sizin gibi kullanıcıları tuzağına düşürmek adına yapılan sistemlerdendir. Öncelikle üye olursunuz onay verirsiniz sizi kullanarak başkasına, başkasını kullanarak sizlere yönlendirme yapar aslında hepsi bu kadar basit aynı sistemi bizler manuel olarak yapacağız.

Kiwi Takipçi ve Beğeni Kasma Listesi

Bu Listenin işleyiş biçimini sizlere altta anlatacağım sonra nasıl eklemeler yapacağımı örnekli olarak hemen alttan bulabileceksiniz, Özellikle Mobil Platformlar için uygulanıyor olsa bile her türlü teknolojik aletinizden girebilirsiniz.(Bilgisayar, Tablet, Minibook, Laptop ve benzeri)
Kiwi Takipçi Hilesi
Kiwi Takipçi Hilesi
İlk olarak Kendi Kiwi bilgilerimi paylaşıyorum, Takip eden her kimse Lütfen yorum bölümünden “Takip Ediyorum takibi bekliyorum gibi cümleler kullansın sadece takip ettiklerine” Yeni bir Yorum yaparak (Düz Ana yorum) Kişisel Kiwi bilgilerini versin (ID, Kullanıcı Adı, isim soy isim ve Mail adresi) Sonrasında tekrar onaylanması için yollasın.
  • Kullanıcı Adım : Volkan KANAT
  • Kiwi ID : @vlknt (Bilgisayardan bağlanacaklar için geçerlidir. Mobillerde belirtsin Zira sizin olduğunuza emin olduktan sonra ekleyeceğim bu şekilde buraya, https://kiwi.qa/vlknknt şeklinde görünür.)
  • Mail Adresim : yuuh.org@gmail.com

  • Kullanıcı Adım : Ayşe Gürbüz
  • Kiwi ID : @ayseeeem
  • Mail : ayselik@hotmail.com.tr
Profil resimleri ulaştığım hemen hemen herkes için ekleme yapacağım bu liste daha çok çoğaldıkça şekil kazanacak ve daha stabil bir hal alacaktır.

Nasıl Takipçi Kasarım

İşte burada Yorum alanını onun için önlere vuruyoruz, Şimdi diyeceksiniz ki yok artık çok uğraştırıyor, Yahu sadece 1 dakikanı alacak ve Aptal aptal reklamlarla uğraşmayacaksın, Uygulama senin adına sorular soracak kendisini paylaşacak yorum yapmak için resimli anlatımlara geçebiliriz.
Kiwi Beğeni Hilesi
Kiwi Beğeni Hilesi
Yukarıdaki gibi bir şablon oluşturmanız lazım Örnek Şablon bu şekilde olursa daha iyi anlaşılır bir ekleme yapabiliriz, Eğer sizin profilinize ulaşamıyorsak sizleri Mail adresiniz ile bilgilendireceğiz. İşlemleriniz bitti şimdi “Yazıya yorum yap!” butonuna tıklayalım sonrasında gerisini bize bırakın, Bu örnek gösterim bilgisayarda yapılmıştır telefon içinde aynıdır arkadaşlar bilmenizi isterim sitemizin en alt kısmında bulunan bu alan ile yorumlarınızı dile getirebilirsiniz.
Not : Kiwi Uygulaması Hile hakkında kötü yorumlar, Argo kelime içeren sözler kullanan her arkadaşım kusura bakmasın siteden uzaklaştırılır ayrıca erişim sağlayamaz bilmenizi isterim değişik güzel bir düşünce ve bu düşünceye saygı duyulmasını istiyorum hepsi bu…
Peki Bütün bu bilgileri nereden bulacaksınız, Aslında çok basit bütün bilgileri zaten siz eliniz ile giriyorsunuz ama mesela ID girmeyen arkadaşlarımızda “e24345rfd241″ gibi otomatik ID verilmektedir, Bu Id sayesinde size erişimiz daha kolay olacağından dolayı yazımızın altında eklemeniz gerekmektedir yoksa bir işe yarayacağını hiç düşünmüyorum sizi bulamazsak ekleyemeyiz.
Mutlaka Oku : Arkadaşlar sizlere Kiwi Uygulaması adı altında bir kategoriden bütün Kiwi konularını işlediğimiz bölümü açtık oradan sorularınızı istediğiniz gibi anlatabilirsiniz, Merak ettiklerinizi sorabilir nasıl takipçi kasabileceğiniz konusunda etkili yardım alabilirsiniz bunun için yapmanız gerekenler yorum alanlarımızı aktif olarak kullanmaktadır.

Kiwi Beğeni Hilesi

Yukarıdaki Takipçi kasma hilesi gibi bir birinize sürekli olarak takip eden kişilerden olmanız önemli, Gelen sorulara anında cevap vermek +1 puandır sizler için mesela bana gelen bir soruda güzel bir cevap ile karşılık verdiğimde 1 dakika içerisinde 17 beğenme geldi bu şekilde ilerlersek, Soruyu soran ve cevabı veren her zaman 1 adım önde olacaktır. Bizler bu nedenle sizler için elimizden gelenleri ardımıza koymadan devam ediyoruz edebileceğimiz her türlü yardımı etmekten çekinmeden yazı yazmaya bilgi paylaşmaya devam edeceğiz daha nice uygulamalar var hakkında bilgiler verebileceğimiz. Kiwi Beğeni Hilesi aslında hile hurda olmadan yapabileceğinizin en iyisini yapmanız adına gerçekleştirilmiş bir uygulamadır yakında hilesi çıkar çıkmaz aynı kategori altında sizlere bilgi verilerek Hilesinin çıktığını görebileceksiniz sadece takipte kalmanız önemlidir aslında birde Kiwi YUUH sayfası açarak oradan devam edebilirim diye düşünüyorum bakalım yorum tutarsa artık ekleyerek sizleri oraya davet edeceğim.
Kısa Bilgiler
Kiwi Takipçi ve Beğeni Kasma Hilesi
Kiwi Takipçi ve Beğeni Kasma Hilesi
Sizlere ulaşabileceğiniz Kategorilerden bahsetmek istiyorum, Normalde hiç bir uygulama içi,n kategori oluşturmadım ama Kiwi ne hikmetse bağımlılık yaparcasına bizleri kendine bağlıyor gibi geldi bana o nedenle hem kullanırken hem edindiğim tecrübeyi paylaşmanın daha mantıklı bir yol izleyeceğini düşündüğümden dolayı bu şekilde bir hizmet kararı aldım, Sizlere Kiwi hakkında uçsuz bucaksız onlarca konuyu sık sık paylaşarak sorunları en kısa süre içerisinde çözerek paylaşımlarıma yardımlarıma devam edebileceğim.
Kategorimiz : Kiwi Uygulaması, Bu kategori üzerinden bahsettiğim tüm konuları en basit ve yalın anlatımlarımız ile bulabileceksiniz, 2 Konu bir konu altında bulup belkide sizlere yardım edebileceğim kadar kısa sürede yarımlarımı göstereceğim.
Kiwi Takipçi ve Beğeni Kasma Hilesi hakkındaki düşündüğüm işe yarayabileceğini bildiğim bir paylaşım yaparak sizlere bilgi vermek istedim, umarım herkesin işine yarar ve yardımcı olabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Taban Puanları