22 Haziran 2015 Pazartesi

Trt 1 Son Çıkış Dizisi Tanıtım Fragmanı

Trt 1 Son Çıkış Dizisi Tanıtım Fragmanı

Trt1’in yeni dizisi Son Çıkış’ın tanıtım fragmanı yayınlandı

Trt 1 Son Çıkış Dizisi Tanıtım FragmanıTrt ekranlarında yaz aylarında yayınlanacağı duyurulan son çıkış dizisi ile ilgili ayrıntılar netleşmeye başladı. Drama dizisi olarak açıklanan Son Çıkış dizisi alkol ve uyuşturucu batağında olan gençlerin durumunu konu alacak. Konusu itibari ile sosyal sorumluluk olarak görülen dizinin başrollerinde ise oldukça ünlü ve başarılı isimler bulunuyor.
Tolga Güleç ve Furkan Palalı’nın başrollerinde oynayacağı Son Çıkış dizisinin bayan başrol oyuncusu ise Niran Ünsal olarak duyuruldu.

Son Çıkış Dizisi 1. bölüm fragmanı sayfamızın altında bulunmaktadır. Son Çıkış 1. bölüm fragmanında gençleri ve eğlencelerini izliyoruz.

Trt 1 Son Çıkış ne zaman başlayacak?

Trt1’in yeni yazlı dizisi Son Çıkış’ın başlama tarihi 15 temmuz olarak açıklandı.

Trt 1 Son Çıkış Dizisi Tanıtım Fragmanı Son Çıkış 1. bölüm Fragmanı


EtiketlerSon Çıkış 1. bölüm fragmanı / Son Çıkış 2. tanıtım fragmanı / Son Çıkış tanıtım fragmanı / Son Çıkış yeni tanıtım fragmanı / Trt 1 Son Çıkış dizisi resimleri / Trt 1 Son Çıkış Dizisi videosu / Trt 1 Son Çıkış ne zaman başlayacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Taban Puanları