23 Haziran 2015 Salı

Phantomers Üye Ol, Kayıt işlemleri

Phantomers Üye Ol, Kayıt işlemleri

Knight Online’nin 2.sahibinden sizlere yeni bir oyunu bir kaç ay önce tanıtmıştık, Gerek karakterleri gerekse sistem gereksinimlerini belirttiğimiz bu oyunun şimdiyse açacağımız konu “Phantomers Üye Ol, Kayıt işlemleri” adı altındadır. Sizlere oyundan tabii ki bahsedeceğim ama öncesinde şu sorunuza cevap olarak hazırladığım üye olma işlemlerine bir göz atmak sanırım en iyisi olacaktır. Bu yazımız içerisinde surduğunuz (mail üzerinden) sorular ki bizlere toplamda 3 adet bu ve buna benzer sorular geldiği için uzun zamandır yapmadığımız resimli anlatım ile birlikte bir anlatım sergilemek istiyorum en ince ayrıntısına kadar anlatacağım bu konu dahilinde takıldığınız en ufak bir yerde yorum bölümlerimizden bizlere ileteceğiniz küçük sorunlarla bizler bizzat ilgilenerek sizlere bilgi vermek istiyoruz, o nedenle Phantomers hakkında sorularınızı ve sorunlarınlarınızı dile getirmekten çekinmeyin.
Not : Diğer konularımızı “Phantomers Türkiye” isimli kategorimizden bulabilirsiniz.
  • Phantomers Nasıl Üye Olunur?
  • Phantomers Kayıt Ol
  • Phantomers Üye olma
gibi toplamda 3 adet soru yöneltiniz, Bizlerde geri dönüşleri yaparak konumuzu açma ve sizlere güzel bir anlatım ile sergide bulunmanın güzel olacağını düşünerek hazırlıklara başladık bile gelin şimdi nasıl üye olacağınıza bir göz atalım.
Phantomers üyelik nasıl alınır
Phantomers üyelik nasıl alınır
Bize gerekenler
Öncelikle bir mail hesabı yetecektir. Hesap aktivasyonu için gerekli olan mail bu adresinize gönderilecek ve Link’e tıklayarak onaylama sağlayacaksınız. Sonrasında Minimum sistem gereksinimlerini karşılayan bir bilgisayarınız olması şart Sistem gereksinimlerine göz atmak için sizlere daha öncelerden yazdığımız yazıya davet etmek istiyorum.
Bu yazımıza bir göz attınız ve bilgisayarınızın bu oyunu kaldırabileceğine inandıysanız şimdi üyelik işlemlerine geçebiliriz.

Phantomers Üye Ol (Resimli Anlatım)

İlk olarak burada belirteyim sonra resme bakarak burada anlatmak istediklerimi anlayacaksınız.
  1. Arkadaşını davet etmek istiyorsan tıklaman gereken buton.
  2. CBT Kayıt (Kapalı beta’nın İngilizce kısaltılmışı) buradan kayıt olacağız ama diğer butonlar ve sekmelere göz atmak istiyorum.
  3. Kodu Gir isimli alan ise CBT kaydından sonra gelen kodu gireceğiniz küçük alan.
  4. İşlemler tamam en son olarak Oyunu İndireceğiz.
  5. CBT kayıt kısmına geldiğiniz zaman Ortada açılan alanda ister Google hesabınız ile giriş yapabilirsiniz, İsterseniz Facebook hesabınız ile giriş yapabiliyorsunuz.
  6. Direk kayıt olmak isteyenler için Sadece Kullanıcı adı (ID) ve Şifreniz yeterli olacaktır.
Phantomers Üye Ol
Phantomers Üye Ol
Şimdiyse arkadaşlar, Yukarıdaki resme göre kayıt ol dedikten sonra, 2.kez ID ve Şifre isteyecek aşağıdaki alandaki tuş kombinasyonu yaparak işlemlerinize devam edebilirsiniz. Örnek olarak dolduğum resimde göreceğiniz üzere eksiksiz bir şekilde giriş yaptım sizde aynen bu şekilde değişik ID’ler ile giriş işlemlerinizi yapabilirsiniz.
Phantomers kayıt ol
Phantomers kayıt ol
Kabul Et ve Gönder Tuşuna bastığınız anda sizleri boş bir sayfa karşılayacak, Burada şu şekilde bir ibare vardır. “Kayıt tamamlandı. Lütfen posta kutunuzdaki e-postayı kontrol edin ve doğrulamayı tamamlayın.” Altında ise ID’niz yer almaktadır. Şimdi e-posta adresimize giriş yaparak onaylama işlemlerimize başlayalım ben bu kayıt işlemlerinde GMAiL‘i kullandım sizlerde bu servisi kullanabilirsiniz oldukça basit ve stabil bir işleyişi var bana göre en iyisi Google Mail.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Taban Puanları