18 Haziran 2015 Perşembe

Şehrin Melekleri Tanıtım Fragmanı Videosu

Şehrin Melekleri Tanıtım Fragmanı Videosu

Şehrin Melekleri Tanıtım Fragmanı VideosuFox Tv ekranlarında yeni bir polisiye dizisi daha başlıyor. Bilindiği üzere Fox Tv daha önce polisiye dizisine hiç girmemişti, genelde romantik komedi ile dram dizileri üzerine yönelen Fox Tv’nin Şehrin Melekleri dizisi ilk polisiye dizisi olacak.
2014 2015 sezonunda yaptığı tüm dizilerden tam performans alan Fox Tv yaz dizileri konusunda da oldukça iddialı.

Şehrin Melekleri dizisi  oyuncu kadrosu için Tıklayınız

Şehrin Melekleri dizisi O Hayat Benim dizisi yerine pazar günleri yayınlanacak. Şuan için Şehrin Melekleri dizisi yayın günü olarak 19 ağustos düşünülüyor.
Şehrin Melekleri dizisi kadrosu çok ünlü oyuncular barındırıyor. Şehrin Melekleri dizisi senaryosu ile de izleyicinin dikaktini çekeceğe benziyor
Şehrin Melekleri dizisi tanıtım fragmanı ise şuanda yayınlanmadı. Şehrin Melekleri dizisi tanıtım fragmanı yayınlandığında sayfamıza eklenecektir.

Şehrin Melekleri 1. bölüm Tanıtım Fragmanı


EtiketlerŞehrin Melekleri 1. bölüm fragmanı / Şehrin Melekleri 2. tanıtım fragmanı / Şehrin Melekleri dizisi fragmanı /Şehrin Melekleri dizisi izle / Şehrin Melekleri dizisi videosu / Şehrin Melekleri oyuncu kadrosu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Taban Puanları