25 Haziran 2015 Perşembe

Aşk Yeniden 2. sezon tanıtım fragmanı 2015 2016 yeni sezon

Aşk Yeniden 2. sezon tanıtım fragmanı 2015 2016 yeni sezon

Aşk Yeniden 2. sezon tanıtım fragmanı 2015 2016 yeni sezon

Aşk Yeniden 2. sezon tanıtım fragmanı 2015 2016 yeni sezonFox Tv’nin sevilen romantik komedi dizi Aşk Yeniden 2. sezon hazırlıklarını tüm hızıyla sürdürüyor. ilk sezonunda izlenme rekorları kırarak hem oyuncularını hem kanalını sevdiren yapım, oyuncu kadrosu ve senaryosu ile izleyiciden tam not almayı başardı.
Aşk Yeniden 2. sezon fotoğraflarıFatih ve Zeynep’in garip aşklarını anlatan Aşk Yeniden dizisinde İstanbul’un zengin ama şımarık olmayan çocuğu Fatih Şekercizade ile İstanbul’da yaşayan; ancak Karadenizli kızı olan Zeynep’in garip aşk hikayesinin anlatılacağı Aşk Yeniden 2. sezonu ile Fox Tv ekranlarında yayınlanmaya devam edecek.
Aşk Yeniden 2015 2016 sezonunda da değişen oyuncu kadrosu ile Fox Tv ekranlarında yayınlanmaya devam edecek. Aşk Yeniden 2. sezon gelen giden oyuncular konumuz için Tıklayınız

Bilindiği üzere Aşk Yeniden 16 haziran salı akşamı 19. bölümü ile ekranlara veda etmişti. Peki Aşk Yeniden 2. sezon tanıtım ne zaman başlayacak detaylar için Tıklayınız.

Aşk Yeniden 2. sezon tanıtım fragmanı 2015 2016



EtiketlerAşk Yeniden 2. sezon fragman / Aşk Yeniden 2. sezon tanıtım fragman / Aşk Yeniden 2015 2016 fragman /Aşk Yeniden 2015 2016 tanıtım fragman / Aşk Yeniden yeni sezon 20. bölüm fragman / Aşk Yeniden yeni sezon tanıtım fragman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Taban Puanları