18 Haziran 2015 Perşembe

Kanal D Zehra Dizisi Oyuncu Kadrosu Konusu Fragmanı Karakterleri

Zehra Dizisi Oyuncu Kadrosu Konusu Fragmanı Karakterleri

Kanal D 2015 Eylül ayında ekranlara gelecek yeni dizisi Zehra’yı tanıttı. Zehra dizisinin başrolünde ise  çok yakından tanıdığımız bir isim var. Yeşim Ceren Bozoğlu yeni dizisi için kampa girmiş ve O Hayat Benim dizisi için vermiş olduğu kiloları geri vermişti.
Yeşim Ceren Bozoğlu’nun yeni dizisinin ismi ve kanalı ise bugün açıklandı. Yeşim Ceren Bozoğlu’nun yeni sezonda Kanal D ekranlarında izleyici ile buluşacağı dizisinin ismi şimdilik Zehra olarak açıklandı.
Zehra dizisini yapımcılığını ise Pastel Film üstleniyor.
Bilindiği üzere O Hayat Benim dizisi yönetmeni Hamdi Alkan ile aralarında yaşanan problemler nediyle sıkıntılı şekilde O Hayat Benim dizisinden ayrılan Yeşim Ceren Bozoğlu’na teklif yağıyordu.
Zehra dizisinin konusu ise şuanda açıklanmadı. Zehra dizisi için cast çalışmaları ve oyuncu seçimleri devam ediyor.

 Zehra Dizisi Oyuncuları ve Karakterleri

Yeşim Ceren Bozoğlu: Asıl işi seslendirme sanatçılığı olan Yeşim Hanım son zamanlarda hem dizi hem sinema oyunculuğu da yapmaktadır. 1974 Ankara doğumlu olan güzel oyucu 41 yaşındadır. Güzel Sanatlar Fakültesi mezunudur.

Güldür Güldür de canlandırdığı Oya karakteri ile izleyicinin dikkatini çeken Yeşim Ceren Bozoğlu son olarak O Hayat Benim dizisinde 2 sezon yer almış ve ayrılmıştır.

 Zehra Dizisi Fotoğrafları

Kanal D Zehra Dizisi Tanıtım Fragmanı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Taban Puanları