24 Aralık 2015 Perşembe

2016 İşte Benim Stilim Ünlüler Yarışmacıları


2016 İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMASI?


Tv8 kanalından yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yarışması yaklaşık bir ay sonra final yapıyor ve 2015 yılının en tarz kadını belli oluyor. 2016 yılında İşte Benim Stilim yarışması Ünlüler ile devam edecek. Bu kez podyumda ünlüler jüri karşısına geçecek. Bu haber bir çok kişiyi heyecanlandırdı. Acaba 2016 İşte Benim Stilimde hangi ünlüler yarışacak? 2016 işte benim stilim ünlüler yarışmacıları kimler?

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER GELİYOR...

İşte Benim Stilim Ünlüler formatı daha başlamadan merak uyandırdı. Acun Ilıcalı daha önce Surivvor için denediği bu formatı İşte Benim Stilim için deneyecek.Jüri üyeleri Nur Yerlitaş, İvana Sert ve Kemal Doğulu artık ünlüleri değerlendirecek. Merak edilen ise 2016 işte benim stilimde hangi ünlüler yarışacak. Şimdilik bu konu hakkında pek bilgi olmasa da önümüzdeki günlerde yarışmacılar bir bir duyurulacak. Biz de buradan bu yarışmacıları sizlere tanıtacağız...

Aslı Zen, Berna Öztürk, Yeşim Erçetin, Simge Tertemiz, Elif Ece Uzun, İnci Pars, Esra Balamir, Pelin Suade, Esra Sönmezer, Yasemin Öztürk, Nil Karataş, Tuğçe Özbudak, Gizem Özdilli, Sevil Uyar, Neslihan Önder, Hatice Çarpar

2016 İŞTE BENİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI:



ASLI ZEN
BERNA ÖZTÜRK
YEŞİM ERÇETİN
SİMGE TERTEMİZ
ELİF ECE UZUN
İNCİ PARS
ESRA BALAMİR
PELİN SUADE
ESRA SÖNMEZLER
YASEMİN ÖZTÜRK
NİL KARATAŞ
TUĞÇE ÖZBUDAK
GİZEM ÖZDİLLİ
SEVİL UYAR
NESLİHAN ÖNDER
HATİCE ÇARPAR



SİMGE TERTEMİZ İŞTE BENİM STİLİM'DE...
İşte Benim Stilim Ünlüler'in ilk yarışmacısı Simge Tertemiz...

Diğer yarışmacılar yakında belli olacak...

2016 İşte Benim Stilimde Kim Yarışmalı?
Sizce yeni sezonda İşte Benim Stilim'de hangi ünlüler yarışmalı. Moda yarışmasında hangi ünlüyü görmek isterdiniz?
YORUM bölümünden yarışmasını istediğiniz ünlülerin isimlerini yazabilirsiniz...

2016 İşte Benim Stilim Ünlüler Ne Zaman Başlıyor?

İşte Benim Stilim Ünlüler 2016 yılında start verecek. Ocak ayının sonu gibi başlaması bekleniyor.
2016 yılında Ocak ayında Survivor Ünlüler Gönüllüler yarışması da başlayacak. Bakalım bu iki yarışma beğenilecek mi göreceğiz...



İlerleyen günlerde yarışmacılar ile ilgili tüm detaylar burada olacak...
Takipte kalın...

iste benim stilim ünluler kim, iste benim stilim 2016 yarismacilari kimler, 2016 iste benim stilimde kim var, hangi ünlüler yarışacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Taban Puanları