24 Aralık 2015 Perşembe

2015 İşte Benim Stilim All Star Birincisi Kim Oldu?

2015 İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR BİRİNCİSİ



Tv8 kanalında yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yarışmasında finale gelindi. 16 haftadır jüri karşısına çıkarak farklı kombinlerle finale kalan yarışmacılar belli oldu. Her hafta bir kişinin elendiği yarışmada 2015 yılının en tarz kadını, en stil kadını kim oldu. Tüm sezonların en iyi yarışmacılarının  yarıştığı All Star'ın birincisi kim olacak. İşte 2015 İşte Benim Stilim finalistleri ve kazananı...

2015 yılının en tarz kadını 25 Aralık 2015 Cuma akşamı İşte Benim Stilim All Star finalinde belli olacak. Finale kalan isimler Ayşenur Balcı, Gülşah Yılmaz, Çiğdem Çelik, Özden Cerrahoğlu, Ayşegül Doğan ve Nihal Candan olmuştu. Finalistler 25 Aralık cuma günü sms oylaması sonrasında 1 isim bu sezonun birincisi olacak ve büyük ödülü kazanarak 2015 yılının en tarz kadını olacak...

Finale kalan bu 6 yarışmacı için siz de SMS atarak oy kullanabilirsiniz. İşte Benim Stilim All Star Final için SMS oylaması için yarışmacı kodları şu şekilde;

2015 İşte Benim Stilim All Star Finalistler
  • Ayşenur Balcı
  • Gülşah Yılmaz
  • Çiğdem Çelik
  • Özden Cerrahoğlu
  • Ayşegül Doğan
  • Nihal Candan

Sunuculuğunu Öykü Serter'in üstlendiği, jüri koltuğunda Kemal Doğulu, İvana Sert, Nur Yerlitaş'ın oturduğu İşte Benim Stilim All Star'da 16 haftanın sonunda finalistler belli oldu. 24 yarışmacıdan 18 yarışmacı elenerek geriye 6 yarışmacı finale kaldı. (Bu hafta Ezgi Ünal ve Sima Şerafetinova elenecek ve 6 yarışmacı finale kalacak...) Finalde kazanan kim olacak... İşte finalistler...

İşte Benim Stilim All Star finalinde önceki sezonlardaki birincilerden hiç birisi kalamadı. Aycan Nurcan Şencan(İkizler), Emel Özkızıltaş, Ezgi Ünal sırasıyla elendiler... Peki 2015 İşte Benim Stilim All Starda kazanan kim olacak...  

İşte Benim Stilim All Star Final Gecesi...
İşte Benim Stilim All Star finali önümüzdeki hafta gerçekleşecek. Finalde kazananı yine halk oylaması belirleyecek. 2015 İşte Benim Stilim şampiyonunu buradan duyuracağız...Şu anda kazanan belli değil... Sizce 2015 İşte Benim Stilim birincisi kim olmalı?
Ayşenur mu?
Gülşah mı?
Çiğdem mi?
Özden mi?
Ayşegül mü?
Nihal mi?

Bakalım finaldeki yarışmacılardan hangisi bu sene şampiyon olacak...

1.Sezon Şampiyonu Aycan-Nurcan Şencan kardeşler.
2.Sezon Şampiyonu Emel Özkızıltaş
3.Sezon Şampiyonu Ezgi Ünal
4.Sezon Şampiyonu ?

İşte Benim Stilim Finalistler
Ayşenur Balcı: 1.Sezonda yarışmış ve 2.olmuştur.
Gülşah Yılmaz: 3.Sezonda yarışmış ve 4.olmuştur.
Çiğdem Çelik: 2.Sezonda yarışmış ve 4.olmuştur.
Özden Cerrahoğlu: 2.sezonda yarışmış ve 7.olmuştur.
Ayşegül Doğan: 1.sezonda yarışmış ve 6.olmuştur.
Nihal Candan: 2.sezonda yarışmış ve 6.olmuştur.

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 10 BİN TL ÖDÜL KAZANANLAR
01.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan ÇİĞDEM ÇELİK
02.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan NAZLI KAYAASLAN
03.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan EMEL ÖZKIZILTAŞ
04.Hafta Otomobil Ödülü Kazanan AYŞEGÜL DOĞAN
05.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan GÜLŞAH YILMAZ
06.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan ÖZDEN CERRAHOĞLU
06.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan AYCAN-NURCAN ŞENCAN
08.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan GÜLŞAH YILMAZ
09.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan NİHAL CANDAN
10.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan EMEL ÖZKIZILTAŞ
11.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan AYŞENUR BALCI
12.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan EZGİ ÜNAL
13.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan AYŞENUR BALCI
14.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan EZGİ ÜNAL
15.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan AYŞEGÜL DOĞAN
16.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan GÜLŞAH YILMAZ

iste benim birincisi kim oldu, işte benim stilim birincisi, işte benim stilim all star birincisi kim oldu, 2015 işte benim stilim şampiyonu kim olacak, finalistler, işte benim stilim finali ne zaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Taban Puanları