25 Aralık 2015 Cuma

İşte Benim Stilim All Star Final SMS Sonuçları 25 Aralık 2015


İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR FİNALİ 25.12.2015

İşte Benim Stilim All Star yarışmasının finali 25 aralık 2015 Cuma akşamı yayınlanacak. Finalde 6 yarışmacı büyük ödül 150 Bin TL ve Türkiyenin en tarz kadını olmak için yarışacaklar. 2015 yılı İşte Benim Stilim birincisi SMS sonuçları ile belli olacak. İşte 25 Aralık İşte Benim Stilim final SMS sonuçları ve 2015 İşte Benim Stilim Birincisi...

17 haftalık İşte Benim Stilim All Star mecerası 25 Aralık 2015 Cuma akşamı son buluyor. 3.sezonun en iyileri 4.sezon yani İşte Benim Stilim All Star sezonunda yarıştı ve her hafta elemeler sonrasında 6 yarışmacı finale kaldı. 4.sezon İşte Benim Stilim All Star şampiyonu bu akşam belli oluyor.  Finale kalan Nihal Candan, Ayşenur Balcı, Ayşegül Doğan, Gülşah Yılmaz, Çiğdem Çelik ve Özden Cerrahoğlu 26 Aralık cuma akşamı işte benim stilim finalinde halk oylamasına çıkacak ve sms oylaması sonrasında  bir isim büyük ödülün sahibi olacak...

İŞTE BENİM STİLİM SMS SONUÇLARI

25 Aralık 2015 İşte Benim Stilim All Star Final için SMS oylaması için yarışmacı kodları şu şekilde;







İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİLERİ
1.SEZON İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ: AYCAN-NURCAN ŞENCAN
2.SEZON İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ: EMEL ÖZKIZILTAŞ
3.SEZON İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ: EZGİ ÜNAL
4.SEZON İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ: ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Taban Puanları